سطح کراتینین بالا می رود بعد از دیالیز چه باید کرد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

سطح کراتینین بالا می رود بعد از دیالیز چه باید کرد؟

سطح کراتینین بالا می رود بعد از دیالیز چه من آیا من یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه و دیالیز هستم را به یک در حالی که، اما سطح کراتینین من به سطح بالا دوباره پس از دیالیز. می توانم بگویم که چه کار کنم؟

در درمانگاه، دیالیز همیشه مورد استفاده برای از بین بردن علائم مانند سطح کراتینین بالا. با این حال گاهی اوقات، بیمار را پیدا خواهد کرد که سطح کراتینین خود را هنوز هم در سطح بالا پس از دیالیز که واقعا آنها را ناراحت باقی مانده است. پس چرا سطح کراتینین پس از دیالیز بالا باقی می ماند؟

در بسیاری از شرایط، دیالیز ممکن است سطح کراتینین در برخی از درجه کاهش می دهد، اما گاهی اوقات نتواند به رسیدن به این اثر، ممکن است از دیالیز ناکافی منجر شود. این است که، بیمار بار دیالیز به اندازه کافی دریافت نمی به عنوان مورد نیاز.

به جز دیالیز ناکافی، رژیم غذایی و عوامل دیگری نیز می تواند سطح کراتینین و بیمار نارسایی کلیه را تحت تاثیر قرار، لازم است تا دکتر خود تماس بگیرید، زیرا ممکن است درد کمتر رنج می برند.

چه باید بیمار اگر سطح کراتینین خود را افزایش دوباره؟

به فرانک، درمان موثر باید بهترین انتخاب برای این بخش از بیمار می شود. است که، اگر دیالیز می تواند به شما کمک کند نه بیشتر، شما باید یک درمان به موقع موثر تر تغییر دهید. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی است که می تواند یک انتخاب خوب برای شما. شما می توانید نه تنها کمک به کاهش عوارض جانبی ناشی از دیالیز، که همچنین می توانید خلاص شدن از شر دیالیز با بهبود عملکرد کلیه خود را به تدریج کمک کند.

اگر شما هنوز هم سوال دیگری در مورد دیالیز و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا مشورت دکتر واتساپ ما: +8615732170898 به طور مستقیم، شما همچنین می توانید پیام زیر را ترک، ما به انجام همه چیز ممکن است برای کمک.





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: